Christina Aguilera fanejen keskustelufoorumi

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Christina Instagramissa

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1 Christina Instagramissa lähetetty La Syys 24, 2016 5:27 pm

Tazanna

Keeps Gettin' Better
Christina on värjänny hiuksensa takaisin blondeiksi. Vähän ikävää koska punainen sopi hänelle niin hyvin (ja oli mukavaa vaihtelua) mutta upea kuva silti! Smile

Näytä käyttäjän tiedot

2 Vs: Christina Instagramissa lähetetty La Syys 24, 2016 6:03 pm

Anne1

Ain't No Other Man
En ymmärrä miksi Christina on leikellyt naamaansa noin paljon (tai käyttänyt botoxia). Kuitenkin alle 40v niin luulisi ammattimeikkaajien saavan meikattua juonteita yms Sad

Näytä käyttäjän tiedot

3 Vs: Christina Instagramissa lähetetty Su Syys 25, 2016 6:55 am

Tazanna

Keeps Gettin' Better
Itse en ole huomannut Christinan kasvoissa mitään tälläistä. (Olen kyllä muutenkin tosi huono huomaamaan kauneusleikkauksien/botoxin jälkiä ellei se ole jotain näkyvää, kuten esim. huulet) Itse en kannata kauneusleikkauksia mutta olen aina ollut sitä mieltä että jos se tekee ihmisen onnelliseksi niin sitten se on ok. Jokainen kuitenkin päättää omasta kropastaan/kehostaan että jos se tekee ihmisen onnelliseksi vaikka esim. Suurentamalla rintojaan tai ihan mitä vaan on minulle se sitten ihan ok. Että olen kyllä kans surullinen jos Christina on mennyt tekemään kasvoilleen jotain (koska hän oli tosi kaunis jo ihan "luonnollisena") mutta jos hän on itte nyt tyytyväinen niin minulle se on sitten okei.

Näytä käyttäjän tiedot

4 Vs: Christina Instagramissa lähetetty Su Syys 25, 2016 8:08 am

Anne1

Ain't No Other Man
Joo, on ihan selvää että Christina on käsitellyt kasvojaan. Ymmärrän rintojen suurennuksen mutta useimmiten kasvoihin koskemalla näyttää vaan rumemmalta, luonnottomalta ja muoviselta. Christina on vielä ollut niin kaunis aina että en voi ymmärtää.

Näytä käyttäjän tiedot

5 Vs: Christina Instagramissa lähetetty Ke Syys 28, 2016 7:39 am

Tazanna

Keeps Gettin' Better

Näytä käyttäjän tiedot

6 Vs: Christina Instagramissa lähetetty Ti Loka 11, 2016 6:30 am

Anne1

Ain't No Other Man
En tiedä mistä instagramista tämä on mutta  jonkun ilmeisesti.

Näytä käyttäjän tiedot

7 Vs: Christina Instagramissa lähetetty Ti Loka 11, 2016 7:22 am

Tazanna

Keeps Gettin' Better
Kuva on julkkis meikki/hius taiteilija Etienne Ortegan instasta. Hän on (ainakin hänen instagraminsa perusteella) tehnyt kaikki Christinan tyylit The Voicen 10 kaudella. (Hän muumoassa tekee myös Becky G:elle ja myös joillekin Kardashianoille tyylejä)

Kaunis kuva kyllä. Itse pidän tuosta huulipunasta tosi paljon ❤️

Näytä käyttäjän tiedot

8 Vs: Christina Instagramissa lähetetty Ti Loka 11, 2016 5:57 pm

Fighter

Admin
Upeita kuvia mutta mustakin oli aika ikävää että Christina luopui niistä punaisista hiuksista, ne oli niin ihanaa vaihtelua I love you Mutta platina blondit on C:n signature-look niin aina se niihin palaa jossain vaiheessa.

Ja en ole itse edes ajatellut että Christinalla olisi botoksia vaikka aika usein maalannut ylitse etuhuulet viimeaikoina.

Näytä käyttäjän tiedot http://christinaaguilera.foorumini.com

9 Vs: Christina Instagramissa lähetetty Ke Loka 12, 2016 8:02 am

Anne1

Ain't No Other Man
Siis Christinan posket ja otsa ovat todella luonnottomat. Toi alinkin kuva näyttää niin botox naamalta. Ei huulet ole paha. En tiedä laitetaanko botoxia vaan huuliin mutta jotain Christina on naamalleen tehnyt kun on luonnottoman sileä ja Posket oudot. Paljon kauniimpi olisi ilman kuten Shakira.

Näytä käyttäjän tiedot

10 Vs: Christina Instagramissa lähetetty To Loka 13, 2016 6:10 am

Tazanna

Keeps Gettin' Better
Olen kyllä samaa mieltä että luonnollinen on parempi mutta onhan Shakirakin ajatellut joskus kauneusleikkauksia. Joskus vuonna 2004-2005. Tai sitten pikkusen ennemminkin koska hän aloitti joskus 2002-2003 sen terapian koska hänen oli vaikea rakastaa itseään (ja omaa vartaloaan) semmoisena kuin se on. Vaikka itse kannatankin luonnollista niin minulle on kuitenkin ihan sama onko leikelty vai ei, ulkonäkö on kuitenkin tosi vaikea juttu että jos Christina on onnellinen nyt näin niin minullekin se on ihan ok. Vaikka ilmankin hän olisi kaunis.

Näytä käyttäjän tiedot

11 Vs: Christina Instagramissa lähetetty To Loka 13, 2016 6:31 am

Anne1

Ain't No Other Man
Joo, ei se mulle kuulu mitä Christina naamaalleen tekee, toivottavasti itse tykkää. Shakira ilmeisesti jätti ne väliin, ainakaan silikoneja ei ole ottanut ja naamakin näyttää edelleen luonnolliselta.

Näytä käyttäjän tiedot

12 Vs: Christina Instagramissa lähetetty To Loka 13, 2016 6:43 am

Tazanna

Keeps Gettin' Better
Shakira ei tehnyt mitään kauneusleikkauksia mitä hän ajatteli ne kaikki jäivät ajatuksien tasolle vaan. Mutta toisaalta Shakira ja Christina on muutenkin niin erityylisiä. Shakira on enemmän "jalat maassa olevaa tyyppiä" joka tekee meikkinsä itse eikä hirveesti välitä glamourista. Kun taas Christina tuntuu pitävän glamourista ja tykkää että ammattistylisti tekee kaiken. Mielipide kysymyksiä mutta minusta kumpikin Christina ja Shakira ovat kauniita omalla tavallaan.

Näytä käyttäjän tiedot

13 Vs: Christina Instagramissa lähetetty To Loka 13, 2016 7:06 am

Anne1

Ain't No Other Man
Tiedän mutta ammattimeikkaajat ja stylistit saisivat Christinan näyttämään todella kauniilta ilman kauneusleikkauksia. Christina on ollut ennen pienelläkin meikillä todella kaunis.

Näytä käyttäjän tiedot

14 Vs: Christina Instagramissa lähetetty La Loka 22, 2016 1:12 pm

Tazanna

Keeps Gettin' Better
Tämä ei ole Christinan instasta mutta Christina kuvaamassa Oreo keksien mainoskuvia. Hän siis näköjään on uusi mainoskasvo.

Näytä käyttäjän tiedot

15 Vs: Christina Instagramissa lähetetty Su Loka 23, 2016 7:53 am

Anne1

Ain't No Other Man
GUYS!! You got Telepathy on the @billboard dance club charts. I got you & you got me... #telepathy

Tulisipa video Smile

Näytä käyttäjän tiedot

16 Vs: Christina Instagramissa lähetetty Su Loka 23, 2016 9:42 am

Tazanna

Keeps Gettin' Better
Kuvan perusteella näyttää että video tulisi mutta kuka tietää Smile Ainakin kuva on hieno!

Näytä käyttäjän tiedot

17 Vs: Christina Instagramissa lähetetty Ti Loka 25, 2016 12:33 pm

Fighter

Admin
Upea kuva! Bionic saappaat näyttäis olevan kehissä taas I love you

Tosiaan video olis kyllä kiva! I love you

18 Vs: Christina Instagramissa lähetetty To Loka 27, 2016 1:07 pm

Fighter

Admin

Tässä jälleen uusi Instagram-kuva ja nämä kaksi otosta todennäköisesti ovat otettu Telepathy musiikkivideota varten I love you Christinaaguilera.com.pl oli ainakin laittanut nämä kuvat siihen kategoriaan.

19 Vs: Christina Instagramissa lähetetty To Loka 27, 2016 2:40 pm

Tazanna

Keeps Gettin' Better
Noni! Enpä olisi ite ensimmäisenä uskonut että tästä biisistä tulisi musavideo mutta innolla kyllä odottelen! Very Happy

Näytä käyttäjän tiedot

20 Vs: Christina Instagramissa lähetetty Su Loka 30, 2016 12:20 pm

Tazanna

Keeps Gettin' Better
Tämä ei ole Christinan oma kuva mutta kuitenkin Kylie Jenner pukeutui tänä Halloweeninä Stripped - Xtinaksi.

Mielestäni aika hyvin onnistunut tämä asu.

Näytä käyttäjän tiedot

21 Vs: Christina Instagramissa lähetetty Su Loka 30, 2016 3:16 pm

Anne1

Ain't No Other Man
On hieno ja onnistunut asu.

Näytä käyttäjän tiedot

22 Vs: Christina Instagramissa lähetetty Pe Joulu 16, 2016 2:45 pm

Anne1

Ain't No Other Man
En ole tykännyt  Christinan ulkonäöstä vähään aikaan, hän näyttää niin muoviselta naamasta mutta näissä kuvissa Christina on kaunis

Näytä käyttäjän tiedot

23 Vs: Christina Instagramissa lähetetty Su Joulu 18, 2016 8:40 am

Anne1

Ain't No Other Man
Kaunis kuva jälleen.

Näytä käyttäjän tiedot

24 Vs: Christina Instagramissa lähetetty Ke Helmi 15, 2017 1:11 pm

Tazanna

Keeps Gettin' Better
[i]xtina: Happy Valentine’s Day to all my #fighters XO

Tosi nätti kuva! ♥

Näytä käyttäjän tiedot