Christina Aguilera fanejen keskustelufoorumi

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Ariana Grande

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1 Ariana Grande lähetetty La Elo 06, 2016 4:54 pm

Anne1

Ain't No Other Man
Tykkään tosi paljon tästä biisistä. Mietein pitäisikö tutustua Arianan musaan paremmin Smile

Näytä käyttäjän tiedot

2 Vs: Ariana Grande lähetetty La Elo 06, 2016 6:59 pm

Tazanna

Mercy On Me
Itselläni on ollut itseasiassa aikomus tehdä oma topic Arianalle mutta sä ehitkin jo Laughing Itse kannatan tutustumista Arianan musaan! Itse pidän paljon Arianasta mielestäni hänellä on tosi upea ääni I love you

Näytä käyttäjän tiedot

3 Vs: Ariana Grande lähetetty Su Elo 07, 2016 10:42 am

Anne1

Ain't No Other Man
Tiedätkö jotain hyvää fanisivua Arianasta kun löysin vaan ranskalaisen , muut oli huonoja?

Näytä käyttäjän tiedot

4 Vs: Ariana Grande lähetetty Su Elo 07, 2016 1:28 pm

Tazanna

Mercy On Me
Hmm itse käyn fanisivuilla tosi harvoin (koska käytän tumblria ja sieltä löydän kaiken tiedon oikeastaan) mutta tämä taitaa olla ainut englanninkielinen (joka on ajan tasalla.. Rolling Eyes) http://arianagrandeonline.org/

Näytä käyttäjän tiedot

5 Vs: Ariana Grande lähetetty Ma Elo 29, 2016 8:41 am

Tazanna

Mercy On Me
Arianan uuden Side To Side (Feat. Nicki Minaj) videon voi katsoa täältä sivulta > http://www.guess.eu/en/#

Odotin että tämän biisin video olisi tullut kesällä (koska mielestäni tämä olisi ollut hyvä kesäbiisi) mutta se tulikin nyt. Ariana näyttää upealta videossa, video on muuten tosi näyttävä. Ja noista suihkukohtausta tuli minulle vähän mieleen Christinan Dirrty video Laughing (Vähän samantyylinen kohta mielestäni)

Näytä käyttäjän tiedot

6 Vs: Ariana Grande lähetetty To Syys 01, 2016 2:38 pm

Anne1

Ain't No Other Man
Hieno musavideo, Ariana näyttää tosi hyvältä. Hänellä on kyllä tosi upea ääni. Katselin myös VMA esityksen.

Näytä käyttäjän tiedot

7 Vs: Ariana Grande lähetetty Pe Loka 21, 2016 1:25 pm

Anne1

Ain't No Other Man
Ariana julkaisi Euroopan kiertue paikkoja, ei ole Suomea.

Näytä käyttäjän tiedot

8 Vs: Ariana Grande lähetetty Ti Loka 25, 2016 12:10 pm

Tazanna

Mercy On Me
En ole yllättynyt sillä Arianalla on muutenkin aina ollut tosi vähän konserttipäiviä. En tiedä tarkalleen mistä tämä johtuu mutta joskus luin jotain että Ariana pitää enemmän musiikin tekemisestä kuin kiertämisestä ympäri maailmaa.. (Tosin Ariana rakastaa hänen fanejaan tosi paljon että kyse ei ole ainakaan siitä)

Näytä käyttäjän tiedot

9 Vs: Ariana Grande lähetetty Pe Marras 18, 2016 1:38 pm

Tazanna

Mercy On Me
Arianan uuden hajuveden "Sweet Like Candy" promovideo.

Tosi kiva video, tykkään tosi paljon. <3

Näytä käyttäjän tiedot

10 Vs: Ariana Grande lähetetty Ti Helmi 28, 2017 6:19 pm

Anne1

Ain't No Other Man

Luin paljon kommentteja joissa oltiin sitä mieltä että biisi on albumin huonoin ja ihmeteltiin miksi siitä tuli sinkku. Ei jäänyt itselläkään mitään mieleen ekalla kuuntelulla.

Näytä käyttäjän tiedot

11 Vs: Ariana Grande lähetetty Ke Maalis 01, 2017 10:32 am

Tazanna

Mercy On Me
Omasta mielestäni tämä biisi ei ole albumin huonoin mutta en itsekään olisi sitä valinnut sinkuksi. Jostain luin että Ariana itse olisi ollut päättämässä että tästä laulusta tulee sinkku mutta en tiedä sitten.

Näytä käyttäjän tiedot

Sponsored content

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa