Christina Aguilera fanejen keskustelufoorumi

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Evelina...

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 3]

51 Vs: Evelina... lähetetty Su Elo 20, 2017 4:32 pm

Evelina on aivan älyttömän kaunis nainen ja hänen tyylinsä on aivan mielettömän ihana, mutta valitettavasti siinä kaikki. Hän on lisäksi onnistunut saamaan melko merkittäviä nimiä yhteistyöhön hänen kanssaan kuten esimerkiksi Julma Henrin, joten propsit siitä kyllä!

Mutta mitä tulee hänen musiikkiin tai karismaan muuten, niin minusta hän on aivan älyttömän mitäänsanomaton enkä mä tosiaan ymmärrä hänen suosiotansa sitten millään. Harmi, sillä hänestä voisi olla vaikka mihin kyllä (joka olisi siis henkilökohtaisesti mun omaan makuuni sopivaa, sillä hänhän on muuten suosittu kyllä), ellei hänen biisit olisi niin tylsiä sekä latteita! Minusta on aina ollut hieman kummallista, että joku niin räväkän tyylin omaava tekee silti niin peruspoppibiisejä... Rolling Eyes

Näytä käyttäjän tiedot

52 Vs: Evelina... lähetetty Ma Elo 21, 2017 7:20 am

Anne1

Mercy On Me
Itse rakastan Evelinan tyyliä ja musiikkia. Onneksi joku tekee erilaista musaa kuin suurin osa suomalaisista naisartisteista. Menen varmaan katsomaan Evelinaa laivalle lokakuun lopulla Smile

Näytä käyttäjän tiedot

53 Vs: Evelina... lähetetty Ti Elo 22, 2017 10:06 am

Se on totta kyllä, että Evelina on tyylillisesti mukava piriste musiikkimaailmassa sillä itse pidän enemmän tällaisista r'n'b-tyylisistä laulajista, ennemmin kun just Jenni Vartiaisen sekä Sannin tyylisistä normaaleista pop-laulajista! Mutta valitettavasti vain itse hänen musiikki ei kolahda minuun sitten yhtään.

Harmittaa kyllä kun Evelina oli joskus viime syksynä muistaakseni Kokkolassa keikalla että olisi ollut ihan mielenkiintoista käydä tsekkaamassa hänen keikkansa! Usein kun joidenkin artistien kappaleetkin kuullostavat paljon paremmalle livenä mitä albumilla. Smile

Näytä käyttäjän tiedot

54 Vs: Evelina... lähetetty Ke Elo 23, 2017 4:08 pm

Anne1

Mercy On Me
Musta taas tuntuu ettei Suomessa ole oikein poppia. Jenni ja Sanni ei tunnu popilta. Ehkä joku Tuisku ja Robin. Haluaisin naisillekin sellaista, mutta Evelina tosiaan on hyvä mielestäni. No Anna Abreu on popimpaa, josta tykkäänkin.

Näytä käyttäjän tiedot

55 Vs: Evelina... lähetetty Ke Elo 30, 2017 11:08 am

Anne1

Mercy On Me
Evelinalta tulee pe 1.9 uusi biisi Tornado, odotan innolla Smile

Näytä käyttäjän tiedot

56 Vs: Evelina... lähetetty Ke Elo 30, 2017 12:18 pm

Tazanna

Mercy On Me
Odotan kans innolla! Tuo sinkun kansi on todella hieno!

Näytä käyttäjän tiedot

57 Vs: Evelina... lähetetty Pe Syys 01, 2017 9:01 am

Kylmii Väreitä on kasvanut mun kuuntelussa ehkä hieman tässä kun mä olen kuullut sen melkein päivittäin radiosta autoa ajaessa. Very Happy Jokin naisen äänessä silti tökkii mun korvaani hieman, mutta tää biisi on ainakin nykyään ihan kuunneltava kyllä!

Kuuntelen tässä myös parhaillaan Tornado kappaletta Spotifysta! Mä kuulin tän itseasiassa eilenyöllä ajaessani kotiapäin jo, ja ensikuulemasta lähtien kappaleen kertosäe iski minuun erittäin paljon kyllä.

Näytä käyttäjän tiedot

58 Vs: Evelina... lähetetty Pe Syys 01, 2017 9:43 am

Anne1

Mercy On Me
Tykkään tosi paljon Tornadosta, ihanaa lattarimaista. Tulisipa video Smile

Näytä käyttäjän tiedot

59 Vs: Evelina... lähetetty To Syys 14, 2017 9:58 am

Anne1

Mercy On Me
Evelina julkaisi syksyn keikkojen yhteydessä tämän kuvan joka on todella upea <3 Menen katsomaan Evelinaa laivalle 20.10, odotan innolla.

Näytä käyttäjän tiedot

Sponsored content

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 3]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa