Christina Aguilera fanejen keskustelufoorumi

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

** Christinan hajuvedet viestiketju **

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1 ** Christinan hajuvedet viestiketju ** lähetetty La Loka 17, 2015 8:50 pm

Fighter

Admin
Tässä ketjussa voi keskustella Christinan hajuvesistä, niitähän on tullut jo tosi paljon! Very Happy

Christina Aguilera (2007)
Inspire (2008)
By Night (2009)
Royal Desire (2010)
Secret Potion (2011)
Red Sin (2012)
Unforgettable (2013)
Woman (2014)
Touch Of Seduction (2015)

Mitkä näistä tuoksuista on eniten sinun mieleesi ja mitä Christinan tuoksuja omistat? Smile

Mun mieleen on eniten tällä hetkellä eniten: Christina Aguilera, Red Sin ja Unforgettable! ♥️ja kun en ole päässyt vielä uusinta tuoksua; Touch Of Seductionia nuuhkimaan! Very Happy Oletteko te muut jo hankkineet sen? Ja millainen s eon teidän mielestä jos olette! Smile

Näytä käyttäjän tiedot http://christinaaguilera.foorumini.com

2 Vs: ** Christinan hajuvedet viestiketju ** lähetetty Su Loka 18, 2015 7:54 am

Tazanna

Mercy On Me
Itselläni on vaan By Night ja se onkin suosikkini tällähetkellä ♥️ Haistellu olen Christina Aguileraa ja Royal Desireä mutta ne on jotenkin liian vahvoi minulle tai sit niissä on vaa joku mistä en tykkää.. Muita en ole viälä haistellukaan mutta aikomus kyllä on kun tulee joskus vastaan. Smile

Näytä käyttäjän tiedot

3 Vs: ** Christinan hajuvedet viestiketju ** lähetetty Ke Loka 28, 2015 5:18 pm

Fighter

Admin
Heh mun mielestä taas Royal Desire on aika kevyt tuoksu! Very Happy

Täytyis hankkia uudestaan Unforgettable -tuoksu ainakin. Cool Se oli niin ihanan tuoksuinen. I love you Mulla ei nyt oo kun Inspire enää kun oon antanut niin äitille kuin siksollekin myös mun C tuoksuja niin itellä ei paljoa olekkaan nyt. Smile

4 Vs: ** Christinan hajuvedet viestiketju ** lähetetty To Loka 29, 2015 12:38 pm

Tazanna

Mercy On Me
Hah noh niin voi ollakin.. Very Happy jospa siinä on vaan joku sitten joka tuoksuu musta vahvalle.. Laughing koska kun itselläni on astma niin ei sais olla tuoksut liian voimakkaita.. Mutta pitäis mun oikeasti joskus päästä haistelemaan noi muutkin Christina tuoksut että sais mielipiteen niistäkin lol!

Näytä käyttäjän tiedot

5 Vs: ** Christinan hajuvedet viestiketju ** lähetetty Ke Marras 04, 2015 3:21 pm

Fighter

Admin
Niin no eri ihmiset haistaa tuoksut erilailla. Ja erilaiselle tuoksut tuoksuu eri ihmisten yllä Very Happy

6 Vs: ** Christinan hajuvedet viestiketju ** lähetetty Su Marras 22, 2015 8:10 pm

Minulla on By Night mutta olen kyllä haistellut niitä muitakin kaupassa Very Happy Very Happy Very Happy

Näytä käyttäjän tiedot

7 Vs: ** Christinan hajuvedet viestiketju ** lähetetty To Loka 27, 2016 2:52 pm

Tazanna

Mercy On Me
Olin viimeviikolla laivalla ja ostin sieltä Christinan Touch Of Seduction - hajuveden. Aluksi ajattelin että onko se liian vahva (kun useimmat Christinan hajuvedet on mulle liian vahvoja..) mutta ei se ollutkaan niin, ja päädyin ostamaan sen. : ) Se pullo on aika simppeli mutta samalla minusta tosi kaunis. <3

Näytä käyttäjän tiedot

8 Vs: ** Christinan hajuvedet viestiketju ** lähetetty Pe Tammi 13, 2017 7:24 pm

Anne1

Mercy On Me
Uusi hajuvesi Glam X

Näytä käyttäjän tiedot

9 Vs: ** Christinan hajuvedet viestiketju ** lähetetty Ma Syys 04, 2017 11:15 pm

Royal Desire on mun ehdoton ja ikuinen lempparini kaikista Christinan hajuvesistä ikinä! ♥️

Tällähetkellä minulla on käytössä hänen Touch of Seduction -hajuvesi, jonka mä sain mun siskoltani lahjaksi taannoin. Smile Sekin on oikein ihana sekä naisellinen tuoksu kyllä, sekä lisäksi sopivan kevyt myös mutta ei kuitenkaan silti mitenkään liian kevyt. ^^

Mä pidän ihan jokaisesta Christinan hajuvedestä kyllä, ja ne ovat kaikki täysin omaa luokkaansa. Smile By Night, Royal Desire, Secret Potion, Red Sin sekä Touch of Seduction ovat mun lempparini tähän mennessä!

Näytä käyttäjän tiedot

10 Vs: ** Christinan hajuvedet viestiketju ** lähetetty To Syys 07, 2017 8:46 am

Tazanna

Mercy On Me
Uusi hajuvesi nimeltään "Definition".

Näytä käyttäjän tiedot

11 Vs: ** Christinan hajuvedet viestiketju ** lähetetty To Syys 07, 2017 10:11 am

Anne1

Mercy On Me
Tylsän näköinen pullo ja näyttää samalta kuin vanhakin.

Näytä käyttäjän tiedot

12 Vs: ** Christinan hajuvedet viestiketju ** lähetetty To Syys 07, 2017 12:48 pm

Tazanna

Mercy On Me
Tietääkseni tuo on joku spesiaali versio jostain vanhasta hajuvedestä (kenties?)

Näytä käyttäjän tiedot

13 Vs: ** Christinan hajuvedet viestiketju ** lähetetty La Syys 09, 2017 8:35 am

Anne1

Mercy On Me
En ole koskaan tykännyt Christinan hajuvesien ulkonäöstä. Ne näyttävät ja tuntuvat kädessä halvoilta verrattuna monen muun artistin hajuvesiin.

Näytä käyttäjän tiedot

Sponsored content

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa