Christina Aguilera -foorumi

Jaa
Näytä edellinen aiheSiirry alasNäytä seuraava aihe
Genie In A Bottle
Viestien lukumäärä : 53
Ikä : 24
Näytä käyttäjän tiedot

Sini Sabotage ♫

lähetetty Pe Syys 01, 2017 9:22 am
Sini Sabotage (oikealta nimeltään Sini-Maria Makkonen, s. 22. helmikuuta 1986 Jokela, Tuusula) on suomalainen räppäri ja DJ.

Mitä mieltä foorumilaiset on Sinin musiikista sekä persoonasta? Smile

Mä tiedän sen kyllä että ainakaan kauhean moni täällä ei tosiaan välitä yhtään räpistä, mutta Sini on mun mielestäni alkanut tekemään musiikkia ehkä hieman monipuolisemminkin eli todennäköisesti häneltä on tuloillaan hieman urbaanimman musiikkipuolen omaava albumi! Hän on ollut mielestäni aina suuri esikuva räppimaailmassa, sillä hän tulee ikuisesti olemaan Suomen ensimmäinen naisräppäri joka on päässyt pinnalle sekä saanut lyötyä suosionsa lävitse. Hän on mielestäni näyttänyt myös tietä useille naisartisteille saaden hieman erilaisempaa kulttuuria myös meidän maahamme, eikä että kaikki tekisivät ainoastaan samaa suomipoppia ainoastaan!

Sini on siis yksi suurimmista idoleistani nykyään. Hänen ulkoinen sekä sisäinen kauneus on aivan mieletön! Hän on myös tyylillisesti suuri esikuvani, sillä hänen yhdistelmänsä rap-henkisestä sekä naisellisesta pukeutumistyylistä on minusta ihanan ainutlaatuinen ja juuri sellainen, jota haen takaa myös omaan pukeutumiseeni päivittäin. Mä olen myös todella ihastunut hänen lauluääneensä, jota kuullaan nykyään toisinaan myös hänen omilla biiseillänsä niiden räppiosuuksien väleissä!

Sini on minusta myös erittäin herttainen ihminen! Hän ottaa faninsa huomioon aina, kuten myös minutkin ja hän on muunmuassa lähettänyt toisen albuminsa nimmareiden kera omaan kotiosoitteeseeni. Harvoin yhtä omistautuneesta idolista saa kuulla edes! Onneksi Iholla -sarjan myötä olen nähnyt pelkästään positiivista palautetta hänestä, eli vihdoin ilmeisesti ihmiset jotka eivät ole hänen fanejansa huomasivat myös että hän on oikeasti aivan mieletön nainen. Karismaattinen ilman ylimielisyyttä; niin hieno homma!

Mercy On Me
Viestien lukumäärä : 591
Näytä käyttäjän tiedot

Vs: Sini Sabotage ♫

lähetetty Pe Syys 01, 2017 9:42 am
Aika oudoksi jäänyt kun en tykkää hänen biiseistään. Katsoin ton Landen mutta en tykkää. Hän ei myöskään ole ulkonäöllisesti mun makuun yhtään.
Genie In A Bottle
Viestien lukumäärä : 53
Ikä : 24
Näytä käyttäjän tiedot

lähetetty Pe Syys 01, 2017 10:36 am
Sini on mun mielestäni ulkonäöllisesti just ihanan erikoinen nainen! Hän myös kokeilee mielestäni rohkeasti erilaisia juttuja hänen ulkonäössään kaiken lisäksi. Mä just pidän ihan älyttömän paljon sellaisesta hillitystä erikoisuudesta! Smile
Mercy On Me
Viestien lukumäärä : 631
Ikä : 21
Näytä käyttäjän tiedot

lähetetty Pe Syys 01, 2017 5:51 pm
Jotkut Sinin biisit on ok mutta en erityisesti välitä hänestä muuten. Jotenkin hän ei vaa nappaa mulle, vaikka räppi musiikista pidänkin.
Sponsored content

Näytä edellinen aiheTakaisin alkuunNäytä seuraava aihe
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa